1 februari 2009 - De Secretaris-generaal van de Verenigde Naties Ban Ki-moon heeft de nieuw verkozen President van Somalia Sheikh Sharif Sheikh Ahmed gevraagd zich open te stellen voor alle volkeren en partijen in Somalië.
De Secretaris-generaal heeft het parlement van Somalië, dat recent werd uitgebreid, gefeliciteerd voor het goede verloop van de presidentiële verkiezingen.
Bron: Verenigde Naties
Lees meer (in het Engels)
dinsdag 3 februari 2009
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten